Service og Reparation

Service og Reparation

Hvis synshjælpemidlet ikke virker bør du først tjekke alle kabeltilslutninger, strømforsyning og evt. batteri. I brugervejledningen finder du yderligere relevant information for det pågældende produkt.

Hvis synshjælpemidlet stadig ikke virker, bedes du for bevilgede hjælpemidler kontakte din synscentral / kommune, der vil vurdere, om hjælpemidlet skal indsendes til reparation.

Ved behov for service eller reparation sendes hjælpemidlet forsvarligt emballeret med PostNord til:

 

ITECH ApS

Lottenborgvej 24

2800 Kongens Lyngby

Att.: Service

 

Vedlæg venligst en udførlig beskrivelse af fejl/problem med udstyret samt navn, adresse, telefonnummer og email.

Det er ikke muligt at få repareret et hjælpemiddel imens du venter. Du skal derfor altid kontakte os og lave en aftale, hvis du ønsker at besøge os.

Vi påtager os intet ansvar for tab af data eller beskadigelse af software, der ikke er installeret af ITECH ApS, som måske måtte opstå under reparation eller service. Vi anbefaler derfor at tage backup af dine data, før du sender et produkt til reparation. Vi påtager os intet ansvar for skjulte fejl eller defekter, der først måtte blive opdaget under reparation.

Såfremt der ikke findes fejl på produktet der er dækket af reklamationsret, eller produktet ikke ønskes repareret, opkræves fejlfindingsgebyr kr. 625,- excl. moms og evt. fragt.