Ved reparation eller service, sendes udstyr pr. post til:

ITECH ApS

Lottenborgvej 24

2800 Kongens Lyngby

Att.: Serviceafdelingen

Vedlæg venligst en udførlig beskrivelse af fejl/problem med udstyret.

Det er ikke muligt at få repareret et hjælpemiddel imens du venter. Du skal derfor altid kontakte os og lave en aftale, før du møder op på adressen.

Vi påtager os intet ansvar for tab af data eller beskadigelse af software, der ikke er installeret af ITECH ApS, som måske måtte opstå under reparation eller service. Vi anbefaler derfor at tage backup af dine data, før du sender et produkt til reparation. Vi påtager os intet ansvar for skjulte fejl eller defekter, der først måtte blive opdaget under reparation.

Såfremt der ikke findes fejl på produktet der er dækket af reklamationsret, eller produktet ikke ønskes repareret, opkræves fejlfindingsgebyr kr. 625,- excl. moms og evt. fragt.